5 aspecte de care ar trebui sa tii cont cand apelezi la o companie de servicii SEO

4 minutes, 15 seconds Read
0 0
Read Time:4 Minute, 21 Second

SEO (Search Engine Optimization) inseamna optimizarea unui site pentru motoarele de cautare si se reflecta in imbunatatirea clasamentului in rezultatele generate dupa cuvinte cheie si expresii relevante folosite de utilizatori.

Rezultatele optimizarii SEO nu se vad peste noapte, ci in timp, prin cresterea traficului catre site si imbunatatirea ratei de conversie. Pentru aceasta, trebuie sa apelezi la o agentie de servicii SEO buna, iar acest articol te va ajuta sa o gasesti pe cea mai potrivita.

Iata 5 aspecte de care ar trebui sa tii cont cand anagajezi o companie de servicii SEO.

 

Nivelul de expertiza in SEO

Cea mai buna modalitate de a afla care este nivelul de expertiza in SEO a unei agentii este printr-o cautare pe Google. Cauta “agentie de marketing si SEO” si vezi cat de bine este clasata. Daca vrei o agentie locala, adauga localitatea dupa cuvintele cheie. O companie de servicii SEO clasata in prima pagina dupa aceste cautari sigur are un nivel crescut de expertiza. Daca potentialul tau partener nu isi poate clasa nici propriul site intr-o pozitie buna, sigur nu este de incredere.

 

Recenzii si marturii

Majoritatea agentiilor de servicii SEO au recenzii pe site, astfel incat sa fie usor de vazut de vizitatori. Cauta-le pe acelea care cat mai multe marturii si recenzii pozitive. Chiar daca este foarte buna, compania SEO poate avea si recenzii proaste, de aceea, un nivel de 3.5 sau 4.5 din 5 este un semn bun. Evita, insa, companiile SEO cu un numar mare de recenzii intr-o perioada scurta.

Un alt loc pentru a cauta recenzii este LinkedIn unde, o companie buna are un profil puternic si numeroase marturii venite din partea clientilor. Acesta este locul unde firma nu poate filtra marturiile, asa cum poate face pe site, si unde poti vedea, cu adevarat, cum este evaluata de clienti si colaboratori. De asemenea, ar trebui sa iti rezervi timp sa afli mai multe lucruri despre companie, istoria ei, angajati, parteneri si orice alte informatii care reflecta valorile si modul de lucru.

 

Intereseaza-te de instrumentele folosite

Daca ai ales o companie, intreaba ce instrumente va folosi pentru a-ti optimiza site-ul. Nu trebuie sa fii expert pentru a stii ca optimizarea SEO necesita utilizarea mai multor aplicatii si strategii. O companie buna stie cum sa utilizeze aceste instrumente pentru a obtine cele mai bune rezultate si iti va raspunde fara retineri.

In mod obisnuit, instrumentele sunt folosite pentru audituri, testarea solutiilor, monitorizarea clasamentelor, analiza concurentilor si multe altele. Motivul pentru care ceri aceste detalii este si pentru a testa capacitatea agentiei de a explica instrumentele, cdar si disponibilitatea acesteia de a impartasi cu tine diverse informatii si cunostinte. O companie SEO buna stie de ce foloseste un anumit instrument si se va asigura ca toti clientii ei inteleg volumul de munca implicat de optimizarea SEO.

 

Rapoarte si actualizari

O agentie de servicii SEO buna iti va oferi rapoarte detaliate despre site si lucrurile care necesita modificari. Acestea includ valorile traficului, numarul de conversii, strategia de marketing folosita, grafice si multe altele. Iti va oferi datele sub forma de statistici si intr-un format simplu si usor de inteles chiar si de catre cei care nu au deloc experienta in domeniu. Pentru inceput, poti solicita un raport dintr-o luna anterioare pentru un alt client sau un model din formatul acestuia.

 

Costurile serviciilor

Asteapta-te ca serviciile de optimizare SEO oferite de o agentie de top sa nu coste putin. Optimizarea SEO este esentiala pentru prezenta ta online si succesul afacerii si sigur vrei sa fie cat mai bine realizata, de aceea, nu cauta o companie “ieftina”.

O companie SEO cu experienta iti poate oferi pachete variate pentru diferite servicii, iar costurile variaza in mare masura in functie de rezultatele pe care le ofera. Alege un pachet care te ajuta sa construiesti si sa consolidezi marca, care sa iti ofere exact ceea ce doresti sa obtii in afacere. O agentie SEO buna va fi capabila sa specifice cat mai clar serviciile pe care le ofera pentru acel pachet si, totodata, rezultatele de care vei beneficia.

 

Cum iti va ajuta afacerea o agentie SEO buna

Daca vei angaia o agentie SEO buna, afacerea ta va avea beneficii pe termen lung. Nu se va complace in remedieri rapide si pe termen scurt care pot dauna site-ului, ci va aplica strategii bine gandite si curate, acceptate de Google. Un site bine optimizat SEO poate deveni in cativa ani sursa principala de potentiali clienti. De asemenea, asigura o rata de conversie ridicata, creste gradul de constientizare si autoritate a marcii, stimuleaza prezenta si activitatea pe retele sociale si sustine cresterea afacerii pe termen lung.

Exista multe agentii de marketing si SEO care se autoeticheteaza ca fiind cele mai bune in domeniu si care promit rezultate uimitoare in timp record. Acestea, insa, pot sa iti faca mai mult rau decat bine. Strategiile lipsite de  onestitate nu sunt bine vazute de motoarele de cautare care pot penaliza si chiar trece site-ul pe lista neagra, iar afacerea ta va avea numai de pierdut. De aceea, ar trebui sa faci o cercetare amanuntita despre compania SEO cu care vei lucra si sa o alegi cu maxima atentie.

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Similar Posts